Zakupy a logistyka zaopatrzenia i marketing zakupów

Janusz Dąbrowski

Streszczenie
Zakupy polegają na zarządzaniu zasobami zewnętrznymi przedsiębiorstwa w taki sposób, żeby dostawy wszystkich towarów i usług, które są potrzebne do prowadzenia, utrzymania i zarządzania podstawową i pomocniczą działalnością przedsiębiorstwa, były zapewnione na najbardziej korzystnych warunkach. Działalność zakupowa w przedsiębiorstwach ma wymiar techniczny, handlowy, marketingowy i logistyczny. Wzajemne nakładanie się dziedzin zakupów, logistyki i marketingu jest jak najbardziej uzasadnione. Wszystkie aspekty logistyczne w działalności zakupowej powinny być przedmiotem zainteresowania zakupów i logistyki. Analogicznie dotyczy to zakupów i marketingu. Nieuzasadnione jest jednak anektowanie zakupów przez jedną lub jednocześnie dwie wspomniane dyscypliny.

Zakupy a logistyka zaopatrzenia i marketing zakupów

Artykuł

In order to view this page you need Flash Player 9+ support!


Get Adobe Flash player